Świadczenie usług w zakresie usuwania awarii elektrycznych w ramach pogotowia elektrycznego oraz dokonywania napraw instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze

Świadczenie usług w zakresie usuwania awarii elektrycznych w ramach pogotowia elektrycznego oraz dokonywania napraw instalacji elektrycznej w budynkach administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze oraz w lokalach komunalnych i socjalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zaistniałych po godzinach urzędowania Zamawiającego oraz w soboty, niedziele i święta - na zgłoszenia Zamawiającego lub mieszkańców budynków i lokali wyżej wymienionych.
Zapytanie cenowe (79kB) pdf
Załącznik nr 1 - oferta cenowa (63kB) pdf
Załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia (45kB) pdf
Załącznik nr 3 - istotne postanowienia umowy (89kB) pdf
Załącznik nr 4 - wykaz osób (56kB) pdf
ZAŁĄCZNIK DO UMOWY
Załącznik nr 1 do Umowy - Protokół potwierdzenia usunięcia awarii elektrycznych (26kB) pdf
Załącznik nr 2 do Umowy - Protokół pomiarów skuteczności zerowania urządzeń elektrycznych (55kB) pdf
Załącznik nr 3 do Umowy - Protokół badania urządzenia piorunochronowego (35kB) pdf

Wytworzył: Henryk Mordarski (11 września 2017)
Opublikował: Tomasz Biedrzycki (11 września 2017, 10:59:29)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 47

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij